13/12/2022   LASA UN COMENTARIU  

Indiferent dacă lucrezi în vânzări de tip B2B sau B2C, în acest articol ți-am pregătit o surpriză!

Mai jos ai ocazia să urmărești gratuit un modul video în care  Marian Rujoiu ne vorbește despre – Relevanța în vânzări și cum putem vinde mai mult.

Marian Rujoiu este fondatorul Life University și al companiei Extreme Training, este trainer, manager, coach, consultant, acționar.

Însă dacă îl întrebi pe el cine este, îți va spune că este în primul rând om, în al doilea rând tată, iar în al treilea rând soț.

În anul 2013 a reușit să poziționeze afacerea Extreme Training pe locul 1 la nivel național, pe domeniul de activitate training, atât din punct de vedere al cifrei de afaceri, cât și al profitului.

Modulul video de mai jos este extras din – Programul online pentru creșterea vânzărilor în companii – Marian Rujoiu.

Pe de-o parte ne dorim să-ți venim în ajutor cu acest modul gratuit, pe de altă parte poți să-ți faci o idee clară despre ce fel de conținut video găsești în curs.

 

Curs de vânzări: Sales Academy – Marian Rujoiu

Programul Sales Academy poate fi parcurs individual sau poate fi facilitat de managerul de vânzări sau de o persoană desemnată din cadrul companiei.

 

Din acest curs de vânzări desfășurat online participanții vor învăța pas cu pas:

  • Cum să intre pe aceeași lungime de undă cu clienții;
  • Cum să descopere în mod inteligent nevoile reale ale clienților;
  • Cum să prezinte oferta în mod convingător;
  • Cum să declanșeze emoție în conversația de vânzări;
  • Cum să răspundă și să valorifice inteligent obiecțiile clienților;
  • Cum să închidă vânzarea;
  • Cum să întreprindă acțiuni de followup;
  • Cum să prospecteze și să atragă noi clienți;
  • Cum să aibă un comportament Relevant;
  • Să folosească legile negocierii și tehnici de negociere;
  • Cum să poziționeze prețul crescând valoarea;
  • Cum să redacteze oferte scrise care vând;
  • Cum să declanșeze încrederea clienților pe termen lung;
  • Care sunt particularitățile în vânzări: la telefon/ față în față/B2B, B2C;
  • Reguli de bază și greșeli frecvente în vânzări;
  • Cum să ofere o strângere de mână memorabilă și cum să se așeze la masă;
  • Cum să abordeze clienții dificili;
  • Cum să abordeze clienții greu de convins;
  • Cum să ofere discount-ul;
  • Cum să-și crească eficiența activității de vânzări.

 

Dacă îți dorești să afli mai multe informații despre acest curs de creșterea a vânzărilor în companii creat de Marian Rujoiu, te invit să accesezi butonul de mai jos.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicata. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *