Leadership studiu de caz: Provocări & Soluţii – Business de 5 Mil €
Leadership studiu de caz:
Astăzi, te invit să urmărești studiul de caz al unui antreprenor care a construit un business de 5 Milioane de € în industria cafelei.
Este vorba despre Mirel Fleancu: Owner – FLEGO COM SRL cu o experiență de aproape 20 de ani pe piața de business din România.
FLEGO COM SRL este unul dintre cei mai importanți operatori de automate de cafea și băuturi calde din România, iar de-a lungul timpului a mai fost dezvoltate încă 2 arii de activitate:
- Magazin online de cafea, accesorii și consumabile mai exact tot ce ține de industria cafelei atât pentru sectorul B2C cât și B2B. (www.espressocafe.ro)
- Coffe shop de tip 2Go și cafenele de tip 2Stay unde te poți relaxa sau chiar lucra.
La bilanțul anului 2021, FLEGO COM SRL a închis anul cu o cifră de afaceri de 5 Milioane de € și un nr de 67 de angajați în tot grupul.
Mi-a făcut o deosebită plăcere să-l cunosc și să lucrez timp de 7 luni cu Mirel, în cadrul programului de Executive Coaching.
Mirel este un antreprenor determinat care a conștientizat cât de important este să ai la dispoziție un sistem bine pus la punct prin care să-ți conduci echipa pentru a deveni cu adevărat performantă.
Tocmai de aceea, l-am invitat să ne împărtășească atât provocările pentru care a apelat la Executive Coaching cât și soluțiile identificate în timpul programului.
Provocări identificate:
- Gestionarea unei echipe de 67 de angajați în cel mai eficient mod posibil;
- Creșterea performanțelor echipei prin instrumente eficiente de coaching și leadership;
- Implementarea unui proces de recrutare eficient pentru a atrage cei mai potriviți candidați din piață;
- Implementarea unui plan de inducție și a unui plan de carieră pentru creșterea gradului de retenție.
În continuare, te invit să afli povestea integrală urmărind acest studiu de caz video:
Etapele programului de Executive Coaching pe care Mirel le-a parcurs:
Etapa I. SISTEM DE LEADERSHIP
Implementarea unui sistem de leadership cu pași clari de acțiune și instrumente performante de coaching prin care să-ți organizezi și să-ți conduci echipa mult mai ușor .
Etapa II. PROCES DE RECRUTARE
Implementarea unui proces de recrutare: construirea avatarului de potențial candidat și a anunțului de recrutare pentru a atrage cei mai potriviți candidați din piață.
ETAPA III. MANAGEMENT OPRAȚIONAL
- Implementarea unui plan de inducție pentru o integrare cât mai bună a angajaților în companie și menținerea focusului pe livrarea de rezultate.
- Construcția planurilor de carieră pentru a susține viziunea companiei și pentru a crește gradul de retenție al angajaților.
Sunt Gabriel Radu – Antreprenor şi Executive Coach, iar în ultimii 13 ani am susţinut proprietari de afaceri şi manageri din zeci de industrii să dezvolte echipe care să performeze la potențial maxim și implicit să crească rezultatele afacerii folosind un sistem de conducere bazat pe instrumente performante.
Antreprenorii şi managerii care au implementat acest sistem de conducere îl recomandă tocmai pentru că au reuşit să crească performanța liderilor, nivelul de implicare al echipelor şi au o retenţie foarte bună de personal.
Pentru a te asigura că acest sistem de conducere se potriveşte şi în cazul echipei sau afacerii tale, te invit să discutăm 1la1 într-o sesiune gratuită de Leadership Development.
Câteva cuvinte despre autor:
Gabriel Radu este Life & Executive Coach, Fondator la Programarea Succesului, Membru certificat JMT și îi face plăcere să te susțină în dezvoltarea ta personală sau în conducerea echipei și creșterea afacerii.
Are peste 12.000 de ore de practică în ultimii 13 ani, timp în care a format antreprenori, manageri și lideri din peste 25 de industrii.
Alte articole recomandate:
Studiu de caz leadership: Capcana antreprenorului suprasolicitat
Plan de afaceri: model gata facut
Cum să ai o echipă motivată și implicată
Află dacă echipa te urmează ca lider sau ca şef
Lasa un raspuns
Adresa ta de email nu va fi publicata. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *